maandag 7 mei 2012

Planeten tasje


Ik ben een tijd geleden op internet een tasje tegengekomen die ik er wel leuk uit vond zien, ik had er een schets van gemaakt in een kladblok en die kwam ik laatst weer tegen en besloot nu om deze eens te gaan maken
Dit stofje komt bij Kwantum weg en is volgens mij eigenlijk gordijnstof of iets dergelijks, maar dat maakt niet uit, in vind ‘m er leuk uit zien en hij is lekker stevig. Voor de voering heb ik een mooi stofje gebruikt die ik van m’n oma heb gekregen en voor de stevigheid heb ik fiberfill gebruikt, dit heb ik tegen de blauwe stof aangenaaid.
Deze keer had ik ook al een beetje een plan gemaakt, dus van tevoren bedacht dat ik er een binnenzakje in wilde hebben en deze ook gelijk aan de voering vast te naaien, zodat ik dit niet nog moest doen als de tas al in elkaar zat. Ik had ook van tevoren een magneet sluiting vastgezet aan de flap en de tas.
Ik moest het tasje wel een aantal keer weer uit elkaar halen omdat ik de flap er verkeerd om op had genaaid, maar ja… al doende leert men toch?
Het is een leuk tasje om te maken, dus ik ben wel van plan om dit weer te doen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten