dinsdag 12 juni 2012

Tas voor Oma





Mijn oma wilde al een tijdje graag een zelfgemaakte tas van mij hebben, ze gaat ‘m gebruiken voor de hobbymiddag waar ze naartoe gaat, ze maakt daar kaartjes die ze daarna weer verkoopt in het verzorgingstehuis, er moest dus een A4 mapje in kunnen en al haar papieren en plaatjes.

Ik had een mooi stofje gekocht in Heerenveen, maar was nog niet meteen met de tas begonnen, die week was er ook avondvierdaagse bij ons en de laatste avond deed mijn oma ook mee(in een rolstoel) en het leek mij wel leuk om haar de tas te geven als ze bij ons langs kwam.
Dus toen ben ik aan het knutselen gegaan en had binnen een paar uur een mooi tasje!
De tas heeft een vierkante bodem, dat had ik nog niet eerder gedaan dus moest eerst even prutsen voor ik erachter was hoe dat moest.
Ze was er heel erg blij mee en heeft het tasje aan iedereen laten zien, hopelijk kan ze 'm lang gebruiken :)
Ik heb ook voor het eerst mijn stempel gebruikt en als label in haar tas genaaid.


1 opmerking:

  1. Het is een schitterend tasje geworden! Het stofje vind ik zo mooi. Misschien zit er ook nog één voor mij in ;-p
    Groetjes
    Mama

    BeantwoordenVerwijderen