dinsdag 12 juni 2012

Wedstrijd Norg


Afgelopen zondag hadden we een FHN wedstrijd in Norg, ik liep als enige bij debutanten klein, mijn vader liep bij A40.





Omdat ik de enige debutant klein was kon ik drie keer 1e prijs winnen, maar helaas 2 diskwalificaties bij Vast parcours en Jumping, de paaltjes moet ik dus nog weer oefenen. Spel ging wel goed, dus daar kon ik een beker en een zak voer van mee naar huis nemen. (Maar het is toch ook wel leuk als je tegen iemand anders kan lopen).
Mijn vader en Kaya werden bij Spel en Vast parcours 5een bij Jumping 3e, helaas was er geen derde prijs.
Sanne liep met Mike bij de veteranen en met Banjer bij A40 (ik heb maar 1 filmpje van Sanne omdat ik mijn fototoestel niet had opgeladen).
 
Richelle en Noa vast parcours

Sanne en Mike vast parcours

Dirk en Kaya vast parcours

Richelle en Noa Jumping

Dirk en Kaya Jumping


En nog een filmpje gemaakt door Olga (de moeder van Sanne) hier kun je heel duidelijk zien dat ze even afgeleid was door de jongens die op de achtergrond langslopen.
Richelle en Noa vast parcours

Geen opmerkingen:

Een reactie posten