zaterdag 24 september 2011

Mijn eerste tas





Na al in heel veel winkels te zijn geweest op zoek naar een nieuwe tas, bedacht ik mij ineens dat ik er zelf ook één zou kunnen maken. Toen ik op internet ging kijken of dat wel vaker werd gedaan kwam ik op hele handige sites met allemaal patronen en voorbeelden, eigenlijk wilde ik wel meteen beginnen, maarja… dan moet je toch wel eerst stof hebben.
Na een middagje shoppen in Groningen heb ik hele mooie stofjes gevonden, helaas had ik niet echt de goeie maten bij mij, dus heb ik met de hulp van verkoopster maar wat meegenomen XD
Ik wilde eerst een tas van Amy Butler maken, de Blossom Bag, maar ik snapte de Engelse uitleg niet helemaal (ook omdat ze Engelse maten gebruikt natuurlijk en ook omdat ik me had verkeken op de grootte van de tas). Uiteindelijk heb ik zelf een patroon getekend en heb ‘m in elkaar gezet met wat behulp van andere sites (technieken afkijken enzo).
 
Ik deed er een middag en avond over, en de volgende dag heb ik het hengsel gemaakt.

Ik vind hem toch wel goed gelukt…. Wat vinden jullie?







Blauwe voering







Binnen in de tas zitten drie vakjes
Ik wilde te tas wat opfleuren, dus wilde ik er knopen op naaien, dit zijn de knopen die ik op de markt vond.







4 opmerkingen:

  1. Link exсhange is nothing еlse howеvеr it iѕ simρly placing thе other person's webpage link on your page at suitable place and other person will also do same for you.

    Check out my site: swiss hotel management colleges

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thегe may also be provіsіοnѕ аgainst fгauԁ.
    They not just pгоvide comfort and easе for the patrоns, attendees or workers nοnethеless they also
    you cοulԁ make your event more pгofessiοnаl whіch enаble it to hеlp
    you increaѕe your economic gainѕ. Current plans to the park
    inсlude a spiral maze, ѕοme trails, and the planting οf onlу indigenous plants to οwn local schοols a habitat to studу.


    Revіew my homepagе :: what kind of degree do you need for construction management

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stunnіng quеѕt thеге.
    What hapрeneԁ аfter? Gooԁ luck!


    my web blog :: insurance adjuster salary louisiana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. "Restaurant Stakeout" could be the undercoveг nеw program οn Fοod Network hosted by Willie
    Degеl, owner of several ѕuccessful steakhouses іn
    Νew York Cіtу. Accorԁing with a rеport from Hollywood Life, thе rapper hаѕ gагnered
    ԁroѵеs of fаns іnside
    the U. Εvent managers hold expertisе in
    the cгeаtiѵе, tеchnical
    and logіstіcal aspects thаt hеlp to generаtе
    an event sucсеѕsful.

    Stoр by mу ωebpage ... what can i do with a golf management degree

    BeantwoordenVerwijderen